poniedziałek, 17 listopada 2014

Kubek nie-kapek

Adzik rośnie a wraz z nią jej możliwości jednorazowego wypicia napoju (rekord 3 x 260 ml) oraz siła z jaką biedny kubek Momma lądował na ziemi...Potrzebowaliśmy czegoś nowego, większego i nieplastikowego (plastik jednak już nie daje rady )...
 
 
 
Zdecydowałam się na zakup kubka ze stali nierdzewnej gdyż chyba troszkę lepiej trzyma on temperaturę napojów oraz jest to materiał o wiele bardziej wytrzymały niż plastik...
 

 
Nasza ukochana Momma wytrzymywała srednio pół roku (mielismy dwie) a potem to juz lało się na potęgę...Jednakże Adzik szczególnie w ostatnim czasie wyładowywała złość na owej butelce a ja niestety nie zawsze miałam anielską cierpliwość żeby jej tłumaczyć że tak nie wolno i w rezultacie butelka no cóż- przeszła swoje...
 

 
Lubię niebanalne rozwiązania i Safe Sippy od razu przykuł moją uwagę...Fajnie wygląda po prostu, stal obleczona jest gumowym pokrowcem, można zmieniać zatyczkę butelki przez co mamy dwie opcje do wyboru albo zwykły niekapek gdzie trzeba przechylać butelkę albo ustnik spełnia role słomki i wtedy tylko wystarczy pociagnąć płyn i gotowe (oczywiscie jak przewrócimy butelkę do góry nogami to płyn przy tej opcji odrobinę się wylewa ale do tej pory nigdzie nie mamy przecieków w domu więc jest nieźle).
 

 
Adzik nie miała problemu żeby się przestawic na ten kubek i wydaje mi się że go lubi...Pije się znacznie łatwiej niż z Mommy...
 


 
Jak na razie jestem zadowolona...Myślę że jest on odpowiedni dla dzieci powyżej 12 miesięcy gdyż jest większy (330 ml) oraz cięższy i sprawia wrażenie takiej dorosłej już butelki :)
 
 

1 komentarz :

  1. Mamy Safe Sippy od 10 mż. Od początku sprawdzał się idealnie. No i jest niezniszczalny!

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Twój komentarz:)

".src='http://code.jquery.com/jquery-latest.js'/>