czwartek, 24 stycznia 2013

Adrianka jest już z nami!!!

Adriana Gabriela przyszła na świat siłami natury (bez wywoływania:)) dnia 21 stycznia 2013 o godzinie 3.07. Ważyła dokładnie 3620 a mierzyła 50 cm (jak na warunki tajwańskie to dość dużo- no ale ja nie jestem Tajwanką).


Pierwsze zdjęcie naszej trójki, sekunda po wyjściu na świat:)

Poród odbył się dość szybko - od odejścia wód do momentu pojawienia się Adzi mineło 5 godzin:) no ale muszę przyznać że było to najdłuższe 5 godzin w moim życiu...Relację z porodu napiszę gdy już ogarnę sytuację gdyż na razie jestem trochę jak w amoku- nie wiem co, gdzie i jak...

 
Powoli uczymy się siebie, nawet nie za bardzo mam czas robić zdjecia,   "walczę" też o laktację:). Dziękuję wszystkim za trzymanie kciuków- pomogły:).
 
Teraz uciekam do Adusi, gdyż niedługo się obudzi i będzie głodna:). A i czeka nas dzisiaj pierwsza kąpiel, trochę się boję, na szczęście kąpać Adę będzie mąż:)
 
Dumny tata nie pozwolił nawet dotknąć mi rożka z Adusią:)
 

48 komentarzy :

  1. gratulacje!!!!! :) duza dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) duża i męczyłam się z główką:)

      Usuń
  2. Gratulacje, super ze tata pomaga od poczatku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super gratuluje z całego serca:))) Adusia jest prześliczna:)))Widać że Tatuś zakochany po uszy w Swojej Córeczce:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) oj tata nie może się napatrzeć i ciagle by ją budził żeby się na niego patrzyła;)

      Usuń
  4. Serdecznie gratuluję!:)) Dużo zdrowia Wam życzę! I trzymam kciuki za laktację:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) właśnie przechodzę nawał mleczny- kapusta w zarażalniku:)

      Usuń
  5. JJJJAAAAAAAAAA !!!juhu
    czułam, że coś jest na rzeczy, bo miłczałaś!
    ALE SIĘ CIESZĘ, GRATUYLACJEEEEE!
    ADRAINKO WITAJ!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) no ostatnio nie bardzo mam czasu żeby zrobić cokolwiek i do tej pory nie mam ani jednego zdjęcia z Adą...

      Usuń
  6. Mały tłuścioszek :) Ogarniaj się, ogarniaj. I ciesz chwilą.
    Kibicuję laktacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście tłuściutka jest:) chyba przesadziłam z jedzeniem w ciązy;) jeszcze się nie ogarnełam ale będzie dobrze za jakiś czas mam nadzieję...

      Usuń
  7. Gratuluje! Pięknie razem wyglądacie.
    Taki mąż to skarb!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) mąż był przy porodzie i dzielnie asystował i nawet przeciął pępowinę i koniecznie chciał zobaczyć jak wygląda lożysko:)

      Usuń
  8. tak tak tak juhuuu witaj Ada na swiecie! :) gratulacje rodzicom, wiedzialam, ze zniknelas nie bez powodu! :) czekamy na dalsze wiesci, dobrze, ze poszlo tak latwo i przyjemnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) teraz mi też się wydaje że poszło głądko i przyjemnie no ale w trakcie wydawało mi się że zaraz umrę:)

      Usuń
  9. Waaaaaaa:DDDDD Adunia witamy na świecie:) Z mamy jesteśmy dumni:DDDD Odpoczywajcie dużo:) Uściski:DDDD no i gratulacje dla rodziców:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) oj staramy się wypoczywać kiedy tylko się da ale nie jest lekko:) wczoraj spałam 2 godziny:)

      Usuń
  10. JUPI!!!!!!!!!!!!!!!!!! W końcu! Malutka jest śliczna! No i piękna waga! Jak się cieszę, że wszystko z Wami ok i że już jesteście z domku! Ale trzeba przyznać, że długo kazała na siebie czekać - jak widać lubi mocne wejścia Dziewczyna! Trzymajcie się ciepło, cieszcie się sobą i czekamy na więcej zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) mała to mały grubasek:) no ale przenoszona więc nie ma co się dziwić:) zdjęć jeszcze jest bardzo mało jak na moje możliwości gdyż uczę się jak być mamą- a mam 2 lewe ręce:)

      Usuń
  11. p.s. daj znać jak z laktacją!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nawał mleczny...kapustą się ratuję i laktatorem...Adzik nie umie jeszcze ssać więc trochę boli przystawianie ale mam nadzieję że minie:)

      Usuń
  12. serdecznie gratulujemy!!!
    cudna Adusia a widac, że tatuś jest dumny jak nie wiem co:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) oj tata strasznie dumny obdzwonił każdego znajomego:)

      Usuń
  13. GRATULACJE!!! Aż sama bym to chciała jeszcze raz przeżyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) a co do przezywania raz jeszcze wszystko przed tobą...rodzeństwo to fajna sprawa...

      Usuń
  14. Gratulacje, oby dobrze się chowała

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje , Adusia przeslodka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. cuuuudooo!!! GRATULUJĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje:-) ale prezent na Dzien Babci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) nawet nie skojarzyłam że to dzień babci:)

      Usuń
  18. Gratulacje serdeczne..... witaj Adusiu na świecie.....
    tata dumny bo Maleńka jest podobna do tatusia..... życze Wam szczęścia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) mała mi się wydaje że jest podobna do taty ale tu mi mówią ze do mnie:)

      Usuń
  19. Gratulacje witamy na świecie !
    Trzymamy kciuki za mamine mleczko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) mamine mleczko jest w fazie dostrajania:)

      Usuń
  20. Tak właśnie myślałam, że coś jest na rzeczy :) Moje gratulacje - aż się łezka kręci w oku, takie to wzruszające :) Ucałuj od nas swoją kruszynkę :)

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Twój komentarz:)

".src='http://code.jquery.com/jquery-latest.js'/>