wtorek, 4 września 2012

To dziewczynka!

Dziewczynka!!!!




Obiecałam sobie, że po usg połówkowym założę bloga...Dla siebie- zeby pamiętać, rodziny- bo przebywa bardzo daleko, córeczki...Wczoraj właśnie dowiedziałam się że to dziewczynka...Do tej pory byłam przekonana że to chłopiec, a tu niespodzianka! Będe musiała wymienić część wyprawki, która już zdążyłam zakupić podczas pobytu w Polsce...Z drugiej strony nie mogę się doczekać kompletowania sukieneczek, spineczek i innych typowo dziewczęcych rzeczy...Najważniejsze jednak, że z baby wszystko w porządku...

2 komentarze :

  1. Twój blog to świetne miejsce, cieszę się że Cię znalazłam:) Trzymam kciuki za Ciebie, Twojego dzidziusia i bloga!:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej...mój bog...no cóż jest narazie w powijakach, ale mam nadzieje że jakoś uda mi się w miarę często opisywać różne rzeczy...Jak na razie powoli zapoznaję się z Twoim blogiem i muszę powiedzieć że jest naprawdę fajny- czekam tylko na weekend...Trzymaj się i do usłszenia, pa

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Twój komentarz:)

".src='http://code.jquery.com/jquery-latest.js'/>