piątek, 14 września 2012

22 tydzień ciąży

Dziś dokładnie jest 22 tydzień ciąży i dzień czwarty. Pozostało jeszcze 123 dni...Już nie mogę się doczekać. 



Brzuszek z dnia na dzień się powiększa. W obwodzie w tej chwili (późny wieczór) mam 91 cm więc nie jest źle. Od początku ciąży do teraz przytyłam już prawie 8 kilo- trochę dużo, no ale podczas mojego 2 tygodniowego pobytu w Polsce jadłam prawie non stop. Polskie jedzenie wyjątkowo mi smakuje właśnie teraz, a chińskie niestety odrzuca na kilometr...

2 komentarze :

  1. Ja będąc w ciąży litrami piłam zupę tajską. mój trzy letni synek ją ukochuje najbardziej na świecie! Uważam to za nie podważalny dowód na to że gust kulinarny maluchów kształtuje się już w brzuszku u mamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tęsknię za pomidorową lub grochówką...Ehh urodzę prawdziwą Polkę:)

      Usuń

Czekam na Twój komentarz:)

".src='http://code.jquery.com/jquery-latest.js'/>