piątek, 13 czerwca 2014

Jesteśmy na FB

Jak w tytule i zgodnie z ukochanym hasłem z boskiej reklamy Mamby z mojego dzieciństwa: "Wszyscy mają Fejsbooka - mam i ja" :)

 
Cover z Fejsbooka
 

Nie będzie to wierne odwzorowanie tego co się dzieje na blogu...Raczej szybkie posty i żołniersko oszczędne teksty pisane po angielsku, chińsku i po polsku też (jeszcze się nie zdecydowałam do końca)

Inny trochę też tytuł lecz niestety miałam problem z przetłumaczeniem tego na chiński więc postanowiłam nazwać go po prostu "przygodową Adrianą" bo dla Adusi każdy dzień to niekończąca się przygoda ( dla mnie zresztą od kiedy stałam się mamą też)
 

 
Potrzebowałam miejsca w którym będę mogła na szybko wrzucać zdjęcia robione np na spacerze a na blogu wolę zamieszczać bardziej przemyślane - dlugie teksty...Większość zdjęć jednak i tak będzie tu publikowana w comiesięcznej relacji:)

Najlepsze zdjęcia Adusi:)
~Zatem zachęcam do polubienia~

 

1 komentarz :

Czekam na Twój komentarz:)

".src='http://code.jquery.com/jquery-latest.js'/>