środa, 7 listopada 2012

Liebster blog

Dostałam nominację od szymek rules aby odpowiedzieć na 11 pytań. Jakby ktoś jeszcze nie wiedział Liebster blog jest formą wyróżnienia dla blogerów o mniejszej ilości obserwatorów...Odpowiadamy na 11 pytań, a następnie układamy własne i nominujemy innych blogerów, oczywiście informując ich o tym.  Nie nominujemy blogerów, którzy nas nominowali. Całkiem fajna sprawa:)




Bardzo dziękuję za nominację i już odpowiadam na poniższe pytania.

1. Ranny ptaszek czy nocny marek?
Nocny marek oczywiście:)

2. Książka czy film?
Najpierw książka potem ewentualnie film.

3. Trzy przedmioty bez których się nie ruszasz z domu?
Chusteczki nawilżane, parasol, klucze.

4. Kim chciałaś być w przyszłości będąc dzieckiem?
Zadziwiajace ale nauczycielką:)

5. Kawa czy herbata?
Kawa.

6. Bałaganiara czy pedantka?
Pedantka:)

7. Jaki jest Twój styl (mam na myśli ubiór)?
Sportowa elegancja (?)

8. Twój wiek :) ?
30 lat skończone

9. Najbardziej szalona rzecz jaka zrobiłaś w życiu?
Rzuciłam wszystko i przyleciałam na Tajwan;)

10. Wolny czas w domu odpoczywając czy aktywnie?
Aktywnie w domu sprzątając:)

11. Ulubiona potrawa?
Tort czekoladowy
 
 
 
Blogi, które nominuję do zabawy:
 
Pytania, krótka piłka- żeby nikogo nie zamęczyć:)
 
1. Morze czy góry?
2. Czarne czy białe?
3. Ulubione perfumy?
4. Jaki jest Twój kolor oczu?
5. Czy śpiewasz pod prysznicem?
6. Japonki czy buty na obcasie?
7. U mężczyzn zwracasz uwagę na oczy czy uśmiech?
8. Jaki serial oglądasz ostatnio?
9. Czy umiesz gwizdać?
10. Bez, jaśmin czy róża?
11. Czy używasz zdrobnień w rozmowie z dorosłymi?
 

8 komentarzy :

  1. Kiedy mnie informowałaś ja już na niego odpowiadałam :) Dziękuję Ci bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście wyprawa na Tajwan to szaleństwo :) Cały czas jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trafilam na Twojego bloga przez taga i przez Magdalene oczywiscie, chetnie dowiem sie wiecej na Temat Taiwanu, uwielbiam czytac o tym jak sie mieszka Polkom w roznych krajach swiata:) Pozdrawiam z Cypru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam:) jak narazie tematyka bardziej ciążowa niż kulturoznawcza ale myslę że się to zmieni po urodzeniu małej:)cypr to też trochę egzotyczne miejsce:)no i wyspa:)

      Usuń
  4. Dzięki za nominację, ale ja już ich tyle dostałam, że nie wyrobie się z odpowiedzią na dodatkowe pytania:(

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Twój komentarz:)

".src='http://code.jquery.com/jquery-latest.js'/>